Gyakran Ismételt Kérdések
Ezen a felületen az ügyfeleink által leggyakrabban visszatérő és általunk megválaszolt kérdések találhatóak meg.
Általános kérdések
-
- Van-e szerződéskötési vagy bekötési díj?
A bekötés és a szerződéskötés is díjtalan.
-
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
Csekk, Banki átutalás, Csoportos beszedés, Készpénz
-
- Ha kések a számlabefizetéssel, mi történik?
Kérjük, hogy számláját minden esetben a megadott fizetési határidőn belül rendezze. Amennyiben ez nem történik meg, késedelmi kamatot számíthatunk fel. Ha a késedelem meghaladja a két hónapot, a szolgáltatása kikapcsolásra kerül.
-
- Elektronikus számla küldésére van lehetőség?
A számlaképet elektronikus úton is el tudjuk juttatni ügyfeleinkhez, ehhez előzetesen egy e-mail cím megadása szükséges. Amennyiben Banki átutalásos vagy készpénzes fizetési módot választott, postai csekket nem küldünk.
-
- Előre vagy utólag kell fizetni a szolgáltatásokért?
A fizetés az ÁSZF-ben rögzített módon előre történik a megadott számlázási hónapra vonatkozóan. Amennyiben a szolgáltatás két számlázási időszak között kerül bekötésre, úgy az aktuális tört hónapot a következő teljes hónap előfizetési díjával együtt számlázzuk, így a tört hónapot utólag kell fizetni.
-
- Milyen okmányokra van szükség szerződéskötéshez?
Magánszemély: személyigazolvány, lakcím igazolókártya vagy jogosítvány vagy útlevél vállalkozások: Cégkivonat, aláírási címpéldány. mind a két esetben, ha nem a tulajdonos, vagy az aláírási joggal rendelkező személy jön be szerződni a meghatalmazás szükséges.
-
- Hűségidő alatt van lehetőség szerződésmódosításra?
Igen, van lehetőség a hűségidő újraindítása mellett. Nagyobb szolgáltatási csomagra történő módosítás esetén díjtalan, kisebb csomag választása esetén díjat számíthatunk fel.
-
- Albérlőként köthetek szerződést?
Tulajdonosi hozzájárulással lehet szerződést kötni.
Internet szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdések
-
- Mit jelent a maximális és garantált sávszélesség a gyakorlatban?
A névleges, vagy más néven maximális sávszélesség a szerződésben foglalt legnagyobb, a hálózat optimális terheltségi szintje mellett elérhető adatátviteli sebességet jelöli. Amennyiben a hálózat terheltsége nagyobb az optimális terheltségnél a sávszélesség dinamikus elosztása biztosítja, hogy minden ügyfél megfelelően tudja használni a hálózatot, ez nem csökken egy minimális szint alá. Ezt a minimális szintet nevezzük garantált minimum sávszélességnek, aminek a szerződésben foglalt mértékét minden esetben biztosítjuk.
-
- Hogyan tudom az internetet több eszköz között megosztani?
A kihelyezett modem Ge1 jelölésű portjára további aktív eszközök – router, switch – csatlakoztathatóak, de amennyiben az ön modeme rendelkezik wi-fi funkcióval, az is képes ellátni ezt a feladatot.
-
- A fájlcserélő és megosztó alkalmazások (torrent, stb.) gond nélkül működnek?
Letöltés irányban igen, feltöltésnél jelentkezhetnek ezzel kapcsolatban problémák, azonban ennek kiküszöbölésére lehetősége van publikus fix IP címet igényelni, melynek díjáról a Letöltés menüpont alatti hatályos ÁSZF-ből tájékozódhat!
-
- Ha IPTV vagy VoIP telefon szolgáltatást is igénybe veszek, csökken az interneten elérhető sávszélességem?
Nem, mivel teljesen külön vannak szeparálva a szolgáltatások.
TV szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdések
-
- Mitől függ a TV adások minősége?
A TV adások minősége a műsorszolgáltatóktól jövő jeltől függ. Az általunk alkalmazott technológia és eszközök képesek arra, hogy minőségromlás nélkül továbbítsák a bejövő forrást.
-
- A műsorokat fel tudom venni egy külső adathordozóra?
Igen mivel minden eszközünk támogatja a PVR (Personal Video Recorder, azaz felvétel) funkciót.
-
- Milyen és mekkora kapacitású eszközt érdemes beszereznem a felvétel funkcióhoz?
A támogatott eszköz külső merevlemezes adathordozó (HDD) minimum 64 GB-os javasolt.
-
- Hány tv készülékhez rendelhető IPTV szolgáltatás?
Egy szerződés keretein belül maximum 3 beltéri egység rendelhető. További igény esetén új szerződés mellett rendelhető.
-
- „Kedvencek” csatornalistát tudok beállítani?
Igen van rá lehetőség.
VoIP szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdések
-
- Szeretném megtartani a hívószámom, ez megoldható?
Amennyiben élő hűségidős szerződése van előző szolgáltatójával, úgy a szolgáltató szankciókat terhelhet ki a hordozás miatt. A számhordozás minden gond nélkül megvalósítható, melynek díja az ÁSZF-ben rögzített 6.500 Ft+áfa.
-
- A lakásom riasztója képes a VoIP telefonvonalon keresztül értesíteni?
Igen képes. Viszont ilyen esetben kérje ki véleményünket a szakszerű beüzemelést illetően.
-
- Egy másik Berotel VoIP szolgáltatást használó telefonszámmal valóban 0 Ft-ért tudok beszélni?
Igen, hálózatunkon belül díjtalanul telefonálhat.