Gyakran Ismételt Kérdések

Ezen a felületen az ügyfeleink által leggyakrabban visszatérő és általunk megválaszolt kérdések találhatóak meg.

Általános kérdések
    • Van-e szerződéskötési vagy bekötési díj?

A bekötés és a szerződéskötés is díjtalan.

    • Milyen fizetési módok közül választhatok?

Csekk, Banki átutalás, Csoportos beszedés, Készpénz

    • Ha kések a számlabefizetéssel, mi történik?

Kérjük, hogy számláját minden esetben a megadott fizetési határidőn belül rendezze. Amennyiben ez nem történik meg, késedelmi kamatot számíthatunk fel. Ha a késedelem meghaladja a két hónapot, a szolgáltatása kikapcsolásra kerül.

    • Elektronikus számla küldésére van lehetőség?

A számlaképet elektronikus úton is el tudjuk juttatni ügyfeleinkhez, ehhez előzetesen egy e-mail cím megadása szükséges. Amennyiben Banki átutalásos vagy készpénzes fizetési módot választott, postai csekket nem küldünk.

    • Előre vagy utólag kell fizetni a szolgáltatásokért?

A fizetés az ÁSZF-ben rögzített módon előre történik a megadott számlázási hónapra vonatkozóan. Amennyiben a szolgáltatás két számlázási időszak között kerül bekötésre, úgy az aktuális tört hónapot a következő teljes hónap előfizetési díjával együtt számlázzuk, így a tört hónapot utólag kell fizetni.

    • Milyen okmányokra van szükség szerződéskötéshez?

Magánszemély: személyigazolvány, lakcím igazolókártya vagy jogosítvány vagy útlevél vállalkozások: Cégkivonat, aláírási címpéldány. mind a két esetben, ha nem a tulajdonos, vagy az aláírási joggal rendelkező személy jön be szerződni a meghatalmazás szükséges.

    • Hűségidő alatt van lehetőség szerződésmódosításra?

Igen, van lehetőség a hűségidő újraindítása mellett. Nagyobb szolgáltatási csomagra történő módosítás esetén díjtalan, kisebb csomag választása esetén díjat számíthatunk fel.

    • Albérlőként köthetek szerződést?

Tulajdonosi hozzájárulással lehet szerződést kötni.

Internet szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdések
    • Mit jelent a maximális és garantált sávszélesség a gyakorlatban?

A névleges, vagy más néven maximális sávszélesség a szerződésben foglalt legnagyobb, a hálózat optimális terheltségi szintje mellett elérhető adatátviteli sebességet jelöli. Amennyiben a hálózat terheltsége nagyobb az optimális terheltségnél a sávszélesség dinamikus elosztása biztosítja, hogy minden ügyfél megfelelően tudja használni a hálózatot, ez nem csökken egy minimális szint alá. Ezt a minimális szintet nevezzük garantált minimum sávszélességnek, aminek a szerződésben foglalt mértékét minden esetben biztosítjuk.

    • Hogyan tudom az internetet több eszköz között megosztani?

A kihelyezett modem Ge1 jelölésű portjára további aktív eszközök – router, switch – csatlakoztathatóak, de amennyiben az ön modeme rendelkezik wi-fi funkcióval, az is képes ellátni ezt a feladatot.

    • A fájlcserélő és megosztó alkalmazások (torrent, stb.) gond nélkül működnek?

Letöltés irányban igen, feltöltésnél jelentkezhetnek ezzel kapcsolatban problémák, azonban ennek kiküszöbölésére lehetősége van publikus fix IP címet igényelni, melynek díjáról a Letöltés menüpont alatti hatályos ÁSZF-ből tájékozódhat!

    • Ha IPTV vagy VoIP telefon szolgáltatást is igénybe veszek, csökken az interneten elérhető sávszélességem?

Nem, mivel teljesen külön vannak szeparálva a szolgáltatások.

TV szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdések
    • Mitől függ a TV adások minősége?

A TV adások minősége a műsorszolgáltatóktól jövő jeltől függ. Az általunk alkalmazott technológia és eszközök képesek arra, hogy minőségromlás nélkül továbbítsák a bejövő forrást.

    • A műsorokat fel tudom venni egy külső adathordozóra?

Igen mivel minden eszközünk támogatja a PVR (Personal Video Recorder, azaz felvétel) funkciót.

    • Milyen és mekkora kapacitású eszközt érdemes beszereznem a felvétel funkcióhoz?

A támogatott eszköz külső merevlemezes adathordozó (HDD) minimum 64 GB-os javasolt.

    • Hány tv készülékhez rendelhető IPTV szolgáltatás?

Egy szerződés keretein belül maximum 3 beltéri egység rendelhető. További igény esetén új szerződés mellett rendelhető.

    • „Kedvencek” csatornalistát tudok beállítani?

Igen van rá lehetőség.

VoIP szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdések
    • Szeretném megtartani a hívószámom, ez megoldható?

Amennyiben élő hűségidős szerződése van előző szolgáltatójával, úgy a szolgáltató szankciókat terhelhet ki a hordozás miatt. A számhordozás minden gond nélkül megvalósítható, melynek díja az ÁSZF-ben rögzített 6.500 Ft+áfa.

    • A lakásom riasztója képes a VoIP telefonvonalon keresztül értesíteni?

Igen képes. Viszont ilyen esetben kérje ki véleményünket a szakszerű beüzemelést illetően.

    • Egy másik Berotel VoIP szolgáltatást használó telefonszámmal valóban 0 Ft-ért tudok beszélni?

Igen, hálózatunkon belül díjtalanul telefonálhat.


PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com